Frost & Sullivan heeft de positie van Dstny als een van de topleiders herbevestigd en versterkt in hun nieuwe 2022 UCaaS Frost Radar™ rapport.
De Frost Radar is een industrieanalyse die de Europese Hosted IP Telefonie en UCaaS markt onder de loep neemt. Uit meer dan 120 Europese bedrijven, identificeerde het team van industrieanalisten 22 leiders op het gebied van groei en innovatie.
“Dstny schudt de Europese cloud unified communications as a service-markt op door de standaard van traditionele eenzijdige bedrijfscommunicatiepraktijken te doorbreken. De wereld is de laatste tijd sterk veranderd, waarbij bedrijfsleiders inzien dat het noodzakelijk is om snel te kunnen omschakelen. Om die reden richt Dstny zich op het leveren van mobile-first oplossingen die organisaties in staat stellen effectief in te spelen op de veranderende eisen van de klant,” zegt Robert Arnold, Industry Director – Connected Work Research bij Frost & Sullivan.
Het 2022 Frost & Sullivan UCaaS Radar rapport benadrukt verschillende belangrijke sterke punten van Dstny, waaronder:
- Eigen platform en technologieën binnen Business Communications, Business Analytics, Customer Engagement en Business Integrations.
- Verbeterd portfolio met omnichannel conversationele AI en vereenvoudigde integraties met derden.
- De native mobiele UCaaS als een van de belangrijkste onderscheidende factoren.
- De uitstekende positionering en snelle organische groei, met dienstverleners en gekoppeld aan een ambitieuze fusie- en overnamestrategie.
Een toonaangevende Europese UCaaS-provider
Het Frost & Sullivan rapport benadrukt de sterke positie van Dstny om snel op te kunnen schalen en marktaandeel te winnen, als één van de leidende Europese UCaaS providers.
Een mobile-first benadering kan Dstny positioneren als dé UCaaS-partner bij uitstek voor Europese telecomoperatoren die zoeken naar meer flexibiliteit en hun 5G-netwerken willen inzetten om een concurrentievoordeel op de UCaaS-markt te behalen, aldus het rapport.
“Dat Dstny een van de weinige spelers is die hun score op het gebied van innovatie verbetert ten opzichte van 2021, toont aan dat we als branche te maken hebben met steeds hogere verwachtingen van klanten. We zijn verheugd om te zien dat onze inspanningen om technologieën samen te brengen, het innovatietempo te verhogen en het dagelijks leven van mensen te vereenvoudigen worden erkend”, zegt Johan Dalstrom, CPO bij Dstny.
Bekijk hier het volledige rapport