Dstny heeft deze week ConnectMe gelanceerd. Hiermee kunnen bedrijven eenvoudig gebruikmaken van geavanceerde UCaaS-oplossingen om zowel extern klantcontact als interne communicatie te optimaliseren.
Directe integratie
Het modulaire platform is ontworpen om met bedrijven mee te groeien, waardoor nieuwe functies zoals analytics, uitgebreide CRM-integratie en callcenter-mogelijkheden eenvoudig kunnen worden toegevoegd wanneer de behoeften veranderen. Dit zorgt voor een naadloze overgang en maakt het mogelijk om klantgegevens direct te synchroniseren met bestaande telefonie-oplossingen, wat bijdraagt aan een verbeterde klantervaring en operationele efficiëntie.
Lees ook https://tbmnet.nl/dstny-ucaas-obsessie-voor-eenvoud/
Gebruiksvriendelijke interface
De interface van ConnectMe is gebruiksvriendelijk en intuïtief, wat betekent dat medewerkers weinig training nodig hebben om ermee te werken. Dit bespaart tijd en verhoogt de productiviteit. Bovendien is het Service Management Portaal uitgerust met dezelfde intuïtieve interface, wat het beheer eenvoudig houdt.
“Met ConnectMe biedt Dstny een oplossing die echt aansluit bij de wensen van moderne bedrijven. Er is veel aandacht besteed aan gebruiksgemak en integratiemogelijkheden, zodat organisaties hun klanten nog beter van dienst kunnen zijn,” aldus Enrico Pelsers, Product Manager bij Dstny. Flexibel en schaalbaar
Het platform is flexibel en schaalbaar, zodat het geschikt is voor zowel kleine bedrijven als grote ondernemingen. ConnectMe past zich aan de unieke zakelijke eisen van elke organisatie aan en bereidt bedrijven voor op zowel huidige als toekomstige uitdagingen.
Beschikbaarheid Dstny ConnectMe
ConnectMe is per direct beschikbaar. Bedrijven die geïnteresseerd zijn in het verbeteren van hun klantcontact kunnen contact opnemen met Dstny voor meer informatie en een demonstratie.
Europese speler
Dstny is een toonaangevende Europese aanbieder van cloudgebaseerde bedrijfscommunicatie, die zowel rechtstreeks aan bedrijven, als via partners en serviceproviders wordt geleverd. Het bedrijf wil het dagelijks leven van zijn meer dan 3,5 miljoen gebruikers vereenvoudigen: de interactieve bedrijfscommunicatietools worden as-a-service geleverd en verbinden werknemers en klanten via alle mogelijke communicatiekanalen (spraak, video, chat, en andere).
De tools van Dstny zijn mobile-first, lokaal aanpasbaar, gebruiksvriendelijk en eenvoudig te integreren. Door innovatieve technologie te combineren met nauwe relaties met partners en service providers, en met sterke lokale teams, kan Dstny de best mogelijke gebruikerservaring bieden en de nieuwste toepassingen toegankelijk maken voor bedrijven in heel Europa. Dstny heeft meer dan 1000 werknemers in 7 Europese landen (België, Nederland, Frankrijk, Duitsland, Zweden, Denemarken, VK).