Marketeers Dominique Bockmeulen en Gerard Hertsenberg bundelen hun kracht en starten samen SP*RKL Marketing. SP*RKL Marketing is onderdeel van de Future Human Capital Group (FHCG), in 2019 in Nederland opgericht als een investeringspartij voor bedrijven die actief zijn in Consultancy, Recruitment en Sales Outsourcing, met een focus op ICT. Met de start van SP*RKL Marketing bestaat FHCG naast In4Leads, Intrameo, FreshMinds en Sc.Tiger, nu uit 5 merken met een sterke focus op menselijk kapitaal.
SP*RKL Marketing is naar eigen zeggen het marketingbureau voor ieder bedrijf dat wel een beetje sparkle kan gebruiken. Het is geen standaard bureau dat op basis van uurtje-factuurtje werkt en alleen maar kijkt naar de korte termijn. SP*RKL Marketing is gek op een uitdaging en laten ook jouw bedrijf schitteren: van online tot offline marketing, zij denken met je mee. Zij zorgen ervoor dat ook jouw bedrijf opvalt, of, zoals zij dat zelf zeggen: zij zorgen ervoor dat jouw bedrijf SP*RKL-t.
Dominique Bockmeulen is geen onbekende in de Telecom en ICT-markt. Zo heeft zij 7 jaar als Marketing Manager gewerkt bij Dean One (tegenwoordig Gamma Communications) – toen nog onder de naam Dominique Kneepkens- en heeft afgelopen tijd onder andere gewerkt voor X2com. Ook Gerard Hertsenberg kent de markt goed. Zo heeft hij afgelopen jaren de marketing verzorgd voor onder andere In4Leads, FreshMinds en Intrameo. Een logische stap dus dat deze twee samen verder gaan en zich focussen op de Telecom en ICT-branche.
Dominique Bockmeulen, Chief SP*RKL bij SP*RKL Marketing: “Na drie jaar By Deau is het tijd voor de volgende stap. By Deau is uit haar jasje gegroeid: ik krijg meer vraag dan dat ik alleen aan kan en ook de vraag naar (junior) marketeers die mijn werkzaamheden na een interim opdracht kunnen overnemen is groot. Met SP*RKL Marketing kunnen wij – naast opdrachten op projectbasis – ook deze vraag beantwoorden. Per toeval kwam ik in contact met Gerard en toen is eigenlijk het balletje gaan rollen…”
Gerard Hertsenberg: “SP*RKL Marketing is voor mij een logische vervolgstap. Na mijn tijd in de media en uitgeverij wereld, ben ik bij FHCG terecht gekomen. Met de groei van de bedrijven binnen de groep, kwam ook steeds meer de vraag van relaties naar boven of wij ook konden helpen met marketingprojecten. Zo werd een idee na verloop van tijd toch een realiteit. Door de krachten tussen de bedrijven binnen de groep te bundelen, kunnen we onze partners meer en betere oplossingen bieden die voor de partner op maat gemaakt zijn. Ben je bijvoorbeeld op zoek naar marketeer, dan zorgen wij voor werving van geschikte kandidaten, nemen wij deze voor je aan en leiden we een nieuw teamlid voor je op en zorgen ervoor dat de marketingstrategie die we met de relatie hebben afgestemd er met de paplepel wordt ingegoten. Na het opleidingstraject kan je deze ingewerkte marketeer kosteloos overnemen in jouw bedrijf. Een oplossing dat je als bedrijf veel tijd en resources bespaart.”