Vier op de vijf contactcenters hebben een cloudgebaseerd routeringsplatform of hebben plannen om daarvoor te gaan. Dat blijkt uit onderzoek…
Contactcenters
CRM en contact center leverancier Zendesk wordt overgenomen voor 10,2 miljard dollar, 6,8 miljard dollar minder dan waarvoor een andere…
Puzzel, de toonaangevende Europese leverancier van cloudgebaseerde oplossingen voor contact centers, kondigt vandaag aan dat het partner is geworden van…
Avaya en Alcatel-Lucent Enterprise gaan een strategisch partnerschap aan. Dankzij de samenwerking zullen de Composable Enterprise Soluitions binnen Avaya OneCloud CCaaS…
“Integratie van UCaaS met de bestaande en uitgebreide telefoniediensten is momenteel een belangrijke trend. De adoptie bij klanten stijgt in…
Destiny-onderdeel Soluno heeft de Voice- en Contact Center activiteiten in Zweden overgenomen van het Noorse Techstep, specialist in smart mobile…
NEC Enterprise Solutions heeft UNIVERGE BLUE CONNECT gekoppeld aan ENGAGE . Dat betekent de samenvoeging van Contact Center en Unified…
AudioCodes neemt Callverso over, een leverancier van Conversational AI-oplossingen voor Contact Centers. Callverso’s virtual agent oplossing (VICA) wordt met succes…
Ericcsson heeft een bod uitgebracht van 5,3 miljard euro voor de overname van Vonage, een wereldwijde aanbieder van van zakelijke…
Meldkamers zijn nog steeds zeer kwetsbaar, ondanks inspanningen van loyale medewerkers. De ICT is bijvoorbeeld sterk verouderd. De Inspectie Justitie…