Enter your email Address

  • Home
  • Mobility
  • ICT
  • Telecom
  • IoT
  • Algemeen
    • Vacatures
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Magazines
    • TBM
    • OFM
  • Home
  • Telecom
  • Mobility
  • VoIP
  • ICT
  • IoT
  • Algemeen nieuws
  • Evenementen
  • TBM Magazine
  • Achtergrond
  • Contact
Facebook Twitter LinkedIn
Facebook Twitter LinkedIn
TBM
Login
  • Home
  • Mobility
  • ICT
  • Telecom
  • IoT
  • Algemeen
    • Vacatures
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Magazines
    • TBM
    • OFM
TBM
Home»Nieuwe producten - diensten»Contactcenter4all behaalt Microsoft-certificering voor CC4Teams contactcenteroplossing
Nieuwe producten - diensten

Contactcenter4all behaalt Microsoft-certificering voor CC4Teams contactcenteroplossing

8 september 20223 Min leestijd
Delen
Facebook Twitter LinkedIn Email WhatsApp

Microsoft contactcenter specialst Contactcenter4allheeft voor haar CC4Teams omnichannel-software de officiële Microsoft-certificering voor Extended Contact Center behaald. De cloud-based CC4Teams oplossing stelt organisaties in staat Microsoft Teams te gebruiken als een volledig functioneel contactcenterplatform, met alle extra functionaliteiten die nodig zijn om een volledig omnichannel contactcenter te creëren. Organisaties kunnen social media, e-mail, webchat en telefonie integreren in hun contact center oplossing en deze locatie onafhankelijk gebruiken.

Contactcenter4all is een officiële Microsoft-partner en heeft haar krachtige CC4Teams-oplossing native geïntegreerd in de Teams-client via het zo genoemde Extended-model, waardoor klantenservicemedewerkers toegang hebben tot een volledige set contactcenter functies op één enkel scherm. De omnichannel-oplossing, met zijn intelligente telefonie- en webchat routering, supervisor functies en (automatisch of ad-hoc) gesprek recording, lost veel pijnpunten op die organisaties ervaren tijdens de transitie naar remote of hybride werken.

De supervisor functies van CC4Teams met geavanceerde Microsoft Power BI rapportage, zorgen ervoor dat managers altijd en overal toegang hebben tot alle informatie omtrent hun contact center. Met het dashboard kunnen managers en agenten KPI’s live volgen, real-time en historische analyses maken, productiviteit en wachtrijen bekijken. Deze inzichten gemakkelijk de algehele prestaties van het contactcenter beoordelen en hierop tijdig bijsturen.

“De pandemie heeft bijgedragen aan de enorme groei van de acceptatie van Microsoft Teams, aangezien veel bedrijven zich hebben aangepast aan remote en hybride werken”, zegt Anne-Meine Gramsma, CCO, Contactcenter4allL. “Organisaties beseffen nu dat er specifieke functionaliteiten nodig zijn om bereikbaar te blijven en het Teams-platform te transformeren tot een full-service hybride contactcenter. Met CC4Teams hebben agenten altijd en overal toegang tot alle functionaliteiten van een modern contactcenter via Teams, vaak zelfs tegen een aanmerkelijk lagere TCO dan traditionele oplossingen.”

“Ons platform is ontworpen met meer dan 20 jaar expertise op het gebied van contactcenters, culminerend tot Microsoft’s erkenning als gecertificeerde third-party oplossingen die de Microsoft Teams-ervaring helpt te verbeteren”, aldus Cees de Jong, CEO, Contactcenter4all. “We hebben onze contactcenter kennis gebruikt om een intuïtieve en uiterst gebruiksvriendelijke oplossing te creëren die een hele reeks contactcenter complexiteiten dekt. Zo we weten wij bijvoorbeeld dat right agent first time, hetzij via een telefoontje of via webchat, de grootste impact heeft op de klanttevredenheid, dus hebben we echte intelligente routering in ons platform ingebouwd.”

“De grootschalige verschuiving naar remote en hybride werken heeft de invoering van betrouwbare communicatieplatforms noodzakelijk gemaakt om bedrijfsactiviteiten en samenwerking vanaf elke locatie te ondersteunen”, zegt Pete Daderko, directeur van Microsoft Teams Product Marketing. “De integratie tussen Microsoft Teams en CC4Teams zorgt ervoor dat klantenservicemedewerkers geen uitzondering zijn, en biedt hen een uitgebreide set aan contactcenter-specifieke functies binnen Teams.”

Ga voor meer informatie naar: https://contactcenter4all.com/

Gerelateerd

Vorige artikelSPIE start verkoop nieuw stil alarm-ontruimingsinstallatie MultiBel
Volgende artikel Strategische samenwerking ZuidOostZorg en Ascom voor innovatie in zorgdomotica

Gerelateerde berichten

Econocom met nieuwe dienst om energietransities bedrijven te versnellen

Econocom met nieuwe dienst om energietransities bedrijven te versnellen

Job Lefrandt New business account manager en Marketing manager bij Eshgro

TBM Magazine

Blijf up to date

Altijd het laatste telecom en ICT nieuws in je mailbox.

Vacatures
  • Business analist (FG 8/9)

    • Eindhoven
    • Pocos
    • Full Time
  • Inside Partnermanager (FG 7)

    • Eindhoven
    • Pocos
  • X2com – Senior ISP Netwerk Engineer

    • Rosmalen
    • X2com
  • Pocos – Senior Network Engineer (FG 10)

    • Eindhoven
    • Pocos
  • Pocos – Senior Java Developer (FG 9)

    • Eindhoven
    • Pocos
  • Pocos – Medewerker Servicedesk (FG 6)

    • Eindhoven
    • Pocos
Evenementen
Current Month

TBM - de Business Tool voor ICT-reseller- is ooit gestart als magazine voor telecomkanaal en heeft zich ontwikkeld tot kennis- en netwerkplatform voor alle ICT-resellers actief in voice, collaboration en werkplekbeheer.

Over TBM
  • Home
  • TBM Magazine
  • Abonnement
  • Adverteren
  • Contact
  • Algemene voorwaarden
Contact

Kerkenbos 1015L
6546 BB Nijmegen

024-3454150
tbm@magentacommunicatie.nl

© 2023 TBM Het IT en Telecom platform van de Benelux | TBM is onderdeel van Magenta Communicatieprojecten B.V yeps

Typ hierboven en druk op Enter om te zoeken. Druk op Esc Esc om te annuleren.

We gebruiken cookies om je de beste ervaring op onze site te bieden.

Je kunt meer informatie vinden over welke cookies we gebruiken of deze uitschakelen in de instellingen .

Sign In or Register

Welcome Back!

Login to your account below.

Lost password?
X
TBM
Privacyoverzicht

Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.

Strikt noodzakelijke cookies

Strikt noodzakelijke cookie moet te allen tijde worden ingeschakeld, zodat we je voorkeuren voor cookie-instellingen kunnen opslaan.

Als je deze cookie uitschakelt, kunnen we je voorkeuren niet opslaan . Dit betekent dat elke keer dat je deze site bezoekt het nodig is om cookies weer in te schakelen of uit te schakelen.

Cookies van derden

Deze site gebruikt Google Analytics om anonieme informatie zoals bezoekersaantallen en meest populaire pagina's te verzamelen.

Door deze cookie aan te laten staan help je onze site te verbeteren.

Schakel eerst strikt noodzakelijke cookies in om je voorkeuren op te slaan!