Microsoft contactcenter specialst Contactcenter4allheeft voor haar CC4Teams omnichannel-software de officiële Microsoft-certificering voor Extended Contact Center behaald. De cloud-based CC4Teams oplossing stelt organisaties in staat Microsoft Teams te gebruiken als een volledig functioneel contactcenterplatform, met alle extra functionaliteiten die nodig zijn om een volledig omnichannel contactcenter te creëren. Organisaties kunnen social media, e-mail, webchat en telefonie integreren in hun contact center oplossing en deze locatie onafhankelijk gebruiken.
Contactcenter4all is een officiële Microsoft-partner en heeft haar krachtige CC4Teams-oplossing native geïntegreerd in de Teams-client via het zo genoemde Extended-model, waardoor klantenservicemedewerkers toegang hebben tot een volledige set contactcenter functies op één enkel scherm. De omnichannel-oplossing, met zijn intelligente telefonie- en webchat routering, supervisor functies en (automatisch of ad-hoc) gesprek recording, lost veel pijnpunten op die organisaties ervaren tijdens de transitie naar remote of hybride werken.
De supervisor functies van CC4Teams met geavanceerde Microsoft Power BI rapportage, zorgen ervoor dat managers altijd en overal toegang hebben tot alle informatie omtrent hun contact center. Met het dashboard kunnen managers en agenten KPI’s live volgen, real-time en historische analyses maken, productiviteit en wachtrijen bekijken. Deze inzichten gemakkelijk de algehele prestaties van het contactcenter beoordelen en hierop tijdig bijsturen.
“De pandemie heeft bijgedragen aan de enorme groei van de acceptatie van Microsoft Teams, aangezien veel bedrijven zich hebben aangepast aan remote en hybride werken”, zegt Anne-Meine Gramsma, CCO, Contactcenter4allL. “Organisaties beseffen nu dat er specifieke functionaliteiten nodig zijn om bereikbaar te blijven en het Teams-platform te transformeren tot een full-service hybride contactcenter. Met CC4Teams hebben agenten altijd en overal toegang tot alle functionaliteiten van een modern contactcenter via Teams, vaak zelfs tegen een aanmerkelijk lagere TCO dan traditionele oplossingen.”
“Ons platform is ontworpen met meer dan 20 jaar expertise op het gebied van contactcenters, culminerend tot Microsoft’s erkenning als gecertificeerde third-party oplossingen die de Microsoft Teams-ervaring helpt te verbeteren”, aldus Cees de Jong, CEO, Contactcenter4all. “We hebben onze contactcenter kennis gebruikt om een intuïtieve en uiterst gebruiksvriendelijke oplossing te creëren die een hele reeks contactcenter complexiteiten dekt. Zo we weten wij bijvoorbeeld dat right agent first time, hetzij via een telefoontje of via webchat, de grootste impact heeft op de klanttevredenheid, dus hebben we echte intelligente routering in ons platform ingebouwd.”
“De grootschalige verschuiving naar remote en hybride werken heeft de invoering van betrouwbare communicatieplatforms noodzakelijk gemaakt om bedrijfsactiviteiten en samenwerking vanaf elke locatie te ondersteunen”, zegt Pete Daderko, directeur van Microsoft Teams Product Marketing. “De integratie tussen Microsoft Teams en CC4Teams zorgt ervoor dat klantenservicemedewerkers geen uitzondering zijn, en biedt hen een uitgebreide set aan contactcenter-specifieke functies binnen Teams.”
Ga voor meer informatie naar: https://contactcenter4all.com/