Enter your email Address

TBM
    • Home
    • Mobility
    • ICT
    • MissieKritisch
    • Telecom
    • Connexie
      • b-to-c
      • België
    • Achtergrond
    • Vacatures
    • Evenementen
    • Magazines
      • TBM
      • OFM
    Facebook Twitter LinkedIn
    Facebook Twitter LinkedIn
    TBM
    • Home
    • Mobility
    • ICT
    • MissieKritisch
    • Telecom
    • Connexie
      • b-to-c
      • België
    • Achtergrond
    • Vacatures
    • Evenementen
    • Magazines
      • TBM
      • OFM
    TBM
    Home»Nieuwe producten - diensten»ClearVox is klaar voor hybride werken
    Nieuwe producten - diensten

    ClearVox is klaar voor hybride werken

    24 februari 20223 Min leestijd
    Delen
    Facebook Twitter LinkedIn Email WhatsApp

    Een vernieuwde app, een nieuwe website en development uitbreiding in Porto om de ontwikkelcapaciteit te vergroten. Achter de schermen heeft ClearVox het laatste jaar hard gewerkt aan het verbeteren van het fundament onder de succesvolle telefooncentrale, die met name door X2com wordt geleverd aan een uitgebreid netwerk van partners in zowel IT- als Telecom. Nick de Haas vertelt over de veranderingen én de visie richting de toekomst.

    De nieuwe website is overzichtelijk en heel interactief, vertelt Nick. “Onze partners kunnen hier nu heel snel informatie vinden. Zo hoeven ze er niet meer naar te vragen, maar kunnen ze hier terecht voor heel veel antwoorden.”

    Klaar voor hybride werken

    “De nieuwe app is voor ons ook heel belangrijk, gaat Nick verder. “Tijdens de pandemie zijn mensen thuis gaan werken, vaak ook op een andere verbinding als daarvoor. Thuiswerken is meestal op een consumentenverbinding, mensen lopen bellend naar buiten en schakelen van wifi naar 4G of andersom. De nieuwe app is er dan ook op gebaseerd dat je overal bereikbaar bent, waar je ook bent. Dat houdt in dat wij meebewegen met de flexibiliteit van de gebruiker anno 2022. Het design is vernieuwd en nog meer gebruiksvriendelijk, intuïtiever en er is een indicator die meldt als je verbinding slecht wordt, om maar wat te noemen.” Doen waar je goed in bent en koppelen met anderen die hun discipline goed voor elkaar hebben, is het motto van ClearVox en dus van Nick: “Wij maken een communicatieplatform en werken samen met partijen die hún onderdeel goed op orde hebben. Dat betekent samenwerken met MS Teams, met Messagebird, WhatsApp en al die partijen moeten bij ons uit kunnen komen. Zo lever je je klanten een optimale dienst.”

    Primaire proces

    “Zo willen we ervoor zorgen dat je, van Facebook tot LinkedIn, van Teams tot Wechat, allemaal als wachtrij voor de supportafdeling uit kunt laten komen. Op die manier werken we langzaam toe naar een ClearVox Nexxt smarthub. We moeten ons niet vastpinnen aan het stuk vaste telefonie, waar we natuurlijk heel goed in zijn, maar we moeten daarnaast zorgen dat we met alles kunnen communiceren en zo onderdeel zijn van de primaire processen van de klant. Dat is de uitdaging voor de komende tijd. We gaan dan ook meer kijken naar partners die in staat zijn om een koppeling met een API te maken. Dan ga je ook richting ICT, software developers.”

    Toekomst

    “De basis is op orde, stelt Nick tot slot. “Die hebben we helemaal ingericht vanuit onze eigen visie. Vergeet niet, we zijn al vanaf 2013 bezig met het ClearVox platform en vanaf 2016 met ClearVox Nexxt. Als je ziet waar we vandaan komen en nu staan, mag ik even petrots zijn. Maar we moeten door ontwikkelen. Daar hebben we mensen voor nodig, en die hebben we nu gevonden in Porto. Daar zijn nog goede mensen te krijgen en op afstand werken gaat prima.”

    “Wij moeten er ook in de toekomst voor zorgen dat alles klopt en dat partners op ons kunnen bouwen. Dat we tools aanreiken zodat partners hun klanten zelf kunnen helpen. We hebben de fundering op orde, nu gaan we voor de toekomst aan de slag.”

    Gerelateerd

    Vorige artikelALSO overtreft verwachtingen in het jaarverslag Nettowinst stijgt met 19% (154 miljoen euro)
    Volgende artikel Samsung Galaxy S22 Ultra en Galaxy Tab S8 vanaf vandaag in Nederland te koop

    Gerelateerde berichten

    Poynting introduceert WaveHunter-V4: lichtere antenne met geoptimaliseerde GNSS-prestaties

    Poynting introduceert WaveHunter-V4: lichtere antenne met geoptimaliseerde GNSS-prestaties

    Eddy Nijland en Hans Loovers van Concept TV

    Concept TV: de onzichtbare kracht achter televisie

    TBM Magazine
    TBM 2025-03
    citymesh

    Blijf up to date

    Altijd het laatste telecom en ICT nieuws in je mailbox.

    Evenementen

    Aankomende evenementen

    sep 5
    5 september - 9 september

    IFA Berlijn

    sep 10
    16:00 - 19:00 CEST

    TechDrinks Utrecht

    sep 12
    12 september - 15 september

    IBC 2025

    sep 15
    15 september - 18 september

    NL Tech Week

    okt 7
    12:00 - 18:00 CEST

    National 6G Conference Future Network Services

    okt 14
    14 oktober - 16 oktober

    Network X 2025

    Bekijk kalender
    Vacatures
    • KPN

      Account Director Integratie Accounts

      • Overal
      • KPN
    • Enreach

      Partnermanager  

      • Overal
      • Enreach
      • Full Time
    • Commercieel medewerker binnendienst Selcom

      • Nijkerk
      • Full Time
    • X2com

      Inside Partner Manager bij X2com

      • Heikampweg 5a, 5249 JX Rosmalen
      • X2com

    TBM - de Business Tool voor ICT-reseller- is ooit gestart als magazine voor telecomkanaal en heeft zich ontwikkeld tot kennis- en netwerkplatform voor alle ICT-resellers actief in voice, collaboration en werkplekbeheer.

    Over TBM
    • Home
    • TBM Magazine
    • Abonnement
    • Adverteren
    • Contact
    • Algemene voorwaarden
    Contact

    Schoolstraat 61
    6512 JC Nijmegen

    024-3454150
    tbm@magentacommunicatie.nl

    © 2025 TBM Het IT en Telecom platform van de Benelux | TBM is onderdeel van Magenta Communicatieprojecten B.V yeps

    Typ hierboven en druk op Enter om te zoeken. Druk op Esc Esc om te annuleren.

    We gebruiken cookies om je de beste ervaring op onze site te bieden.

    Je kunt meer informatie vinden over welke cookies we gebruiken of deze uitschakelen in de .

    X
    TBM
    Privacyoverzicht

    Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.

    Strikt noodzakelijke cookies

    Strikt noodzakelijke cookie moet te allen tijde worden ingeschakeld, zodat we je voorkeuren voor cookie-instellingen kunnen opslaan.

    Als je deze cookie uitschakelt, kunnen we je voorkeuren niet opslaan . Dit betekent dat elke keer dat je deze site bezoekt het nodig is om cookies weer in te schakelen of uit te schakelen.

    Cookies van derden

    Deze site gebruikt Google Analytics om anonieme informatie zoals bezoekersaantallen en meest populaire pagina's te verzamelen.

    Door deze cookie aan te laten staan help je onze site te verbeteren.

    Schakel eerst strikt noodzakelijke cookies in om je voorkeuren op te slaan!