Enter your email Address

TBM
    • Home
    • Mobility
    • ICT
    • MissieKritisch
    • Telecom
    • Connexie
      • b-to-c
      • België
    • Achtergrond
    • Vacatures
    • Evenementen
    • Magazines
      • TBM
      • OFM
    Facebook Twitter LinkedIn
    Facebook Twitter LinkedIn
    TBM
    • Home
    • Mobility
    • ICT
    • MissieKritisch
    • Telecom
    • Connexie
      • b-to-c
      • België
    • Achtergrond
    • Vacatures
    • Evenementen
    • Magazines
      • TBM
      • OFM
    TBM
    Home»Telecom»Call2Teams wint 2022 SaaS Awards
    Telecom

    Call2Teams wint 2022 SaaS Awards

    27 september 20222 Min leestijd
    Delen
    Facebook Twitter LinkedIn Email WhatsApp

    Dstny Automate (voorheen Qunifi) is met zijn Call2Teams-oplossing deze week uitgeroepen tot winnaar van het beste SaaS-product voor communicatie, samenwerking of conferencing in het internationale SaaS Awards programma.

    Eerder dit jaar kondigde Dstny de overname aan van de toonaangevende Britse Microsoft Teams-integratiespecialist Qunifi, nu Dstny Automate. De 2022 SaaS Award benadrukt dat de unit een essentieel onderdeel is van Dstny’s strategie in bedrijfsintegraties en een perfect voorbeeld van hoe Dstny zakelijke waarde naar eindgebruikers brengt door goed met anderen samen te werken.

    Call2Teams is een ‘Unified Communications as a Service (UCaaS)’-oplossing ontwikkeld en onderhouden door Dstny Automate (voorheen Qunifi). Dankzij uitgebreide interoperabiliteit en voortdurende innovatie biedt Call2Teams Voice-, Telco- en IT-partners een toonaangevende go-to-market-oplossing voor voice-enabling Teams. Call2Teams wordt geleverd met multi-tenant, multi-tiered abonnementsbeheer, is goedgekeurd door Microsoft en heeft ingebouwde enterprise-grade encryptie en beveiliging.

    De SaaS-prijzen, die dit jaar voor de zevende keer werden uitgereikt, ontvingen honderden inzendingen uit de hele wereld, waaronder uit Noord- en Zuid-Amerika, Australië, Europa en het Midden-Oosten.

    Jeannie Arthur, CEO van Dstny Automate, zei: “Het is een ongelooflijke eer om deze internationale SaaS Award te winnen voor het beste product voor communicatie, samenwerking of conferencing. De laatste paar jaar is de manier waarop organisaties technologie gebruiken om op afstand, thuis en hybride te werken, enorm veranderd. We zijn er trots op dat we samenwerken met de grootste internationale communicatie- en samenwerkingsbedrijven om werknemers van spraak te voorzien, waar ze zich ook bevinden – op kantoor, in het veld, in de frontlinie of thuis. Het is ook een enorme eer om met een ongelooflijk team van mensen te werken. Met een team dat als eerste op afstand werkt, verspreid over acht tijdzones, ben ik trots op wat we vandaag leveren en enthousiast over wat we morgen zullen leveren.”

    Hoofdjurylid Annabelle Whittall merkte op: “De toonaangevende expert op het gebied van telefonische middleware is echt Call2Teams. Een creatieve manier om Microsoft Teams te integreren met uw huidige telefoonsysteem. Call2Teams verdient het om een winnaar te zijn bij SaaS Awards 2022 gezien de feilloze stroomlijning en vooruitstrevende integratie!”

    Head of Operations van de Cloud Awards, James Williams, zei: “Call2Teams is een waardige winnaar van de SaaS Awards, omdat het iets biedt dat echt en effectief opvalt in een ongelooflijk concurrerende categorie.”

    Bekijk de winnaars van de SaaS Awards hier: https://www.cloud-awards.com/2022-saas-awards-finalists/

    Gerelateerd

    Vorige artikelKonftel 800 speakerphone krijgt boost met ‘college-modus’
    Volgende artikel Zorgsector: steeds meer stille alarmering via smartphones

    Gerelateerde berichten

    Het nieuwe Partnerprogramma van Vodafone Business: ‘Achievements’ als meetbare erkenning richting eindklant 

    Het nieuwe Partnerprogramma van Vodafone Business: ‘Achievements’ als meetbare erkenning richting eindklant 

    mitel-bereikt-mijlpaal-van-drie-miljoen-cloud-abonnees

    Mitel rondt herstructurering af en richt zich op toekomst als gezonde organisatie

    TBM Magazine
    TBM 2025-03
    citymesh

    Blijf up to date

    Altijd het laatste telecom en ICT nieuws in je mailbox.

    Evenementen

    Aankomende evenementen

    sep 5
    5 september - 9 september

    IFA Berlijn

    sep 10
    16:00 - 19:00 CEST

    TechDrinks Utrecht

    sep 12
    12 september - 15 september

    IBC 2025

    sep 15
    15 september - 18 september

    NL Tech Week

    okt 7
    12:00 - 18:00 CEST

    National 6G Conference Future Network Services

    okt 14
    14 oktober - 16 oktober

    Network X 2025

    Bekijk kalender
    Vacatures
    • KPN

      Account Director Integratie Accounts

      • Overal
      • KPN
    • Enreach

      Partnermanager  

      • Overal
      • Enreach
      • Full Time
    • Commercieel medewerker binnendienst Selcom

      • Nijkerk
      • Full Time
    • X2com

      Inside Partner Manager bij X2com

      • Heikampweg 5a, 5249 JX Rosmalen
      • X2com

    TBM - de Business Tool voor ICT-reseller- is ooit gestart als magazine voor telecomkanaal en heeft zich ontwikkeld tot kennis- en netwerkplatform voor alle ICT-resellers actief in voice, collaboration en werkplekbeheer.

    Over TBM
    • Home
    • TBM Magazine
    • Abonnement
    • Adverteren
    • Contact
    • Algemene voorwaarden
    Contact

    Schoolstraat 61
    6512 JC Nijmegen

    024-3454150
    tbm@magentacommunicatie.nl

    © 2025 TBM Het IT en Telecom platform van de Benelux | TBM is onderdeel van Magenta Communicatieprojecten B.V yeps

    Typ hierboven en druk op Enter om te zoeken. Druk op Esc Esc om te annuleren.

    We gebruiken cookies om je de beste ervaring op onze site te bieden.

    Je kunt meer informatie vinden over welke cookies we gebruiken of deze uitschakelen in de .

    X
    TBM
    Privacyoverzicht

    Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.

    Strikt noodzakelijke cookies

    Strikt noodzakelijke cookie moet te allen tijde worden ingeschakeld, zodat we je voorkeuren voor cookie-instellingen kunnen opslaan.

    Als je deze cookie uitschakelt, kunnen we je voorkeuren niet opslaan . Dit betekent dat elke keer dat je deze site bezoekt het nodig is om cookies weer in te schakelen of uit te schakelen.

    Cookies van derden

    Deze site gebruikt Google Analytics om anonieme informatie zoals bezoekersaantallen en meest populaire pagina's te verzamelen.

    Door deze cookie aan te laten staan help je onze site te verbeteren.

    Schakel eerst strikt noodzakelijke cookies in om je voorkeuren op te slaan!