BusinessCom introduceert dit najaar een bijzondere spaaractie voor al haar resellers in de Benelux. Met de ‘Dress Up Incentive’ kunnen business partners punten verdienen bij de verkoop van hardware en diensten van diverse topvendoren. Deze punten worden omgezet in waardecheques waarmee het personeel van resellers kan shoppen voor exclusieve kleding bij Estivo Moda in Veghel.
Breed portfolio, maximale keuze
De kracht van de actie ligt in het brede en complete portfolio van BusinessCom. Resellers kunnen punten sparen met producten en diensten van twaalf verschillende vendoren, waaronder Alcatel-Lucent Enterprise, Jabra, NETGEAR, Zoom en My-Connect oplossingen. “Hoe meer je op verschillende onderdelen zaken doet met BusinessCom, hoe groter het shopping budget dat je bij elkaar spaart”, zegt Pieter van Eldonk van BusinessCom.
De spaarincentive loopt van 1 oktober tot en met 15 december 2025.
Spaarmogelijkheden per vendor
De spaaractie biedt diverse mogelijkheden:
- Alcatel-Lucent Enterprise: 3-jarige supportcontracten
- ClearVox: nieuwe licenties My-Connect Nexxt
- Intermedia: nieuwe licenties My-Connect Elevate
- Jabra: headset- en video-oplossingen
- Ascom: DECT-handsets
- NETGEAR: punten voor 55 producten
- Xelion: nieuwe licenties My-Connect Xelion
- Aurora Innovation: nieuwe licenties My-Connect teleQ
- Spectralink: extra punten op de Ready-for-Teams-Bundel
- Gigaset: groot deel van het portfolio
- My-Connect KPN Zakelijk: nieuwe mobiele aansluitingen
- My-Connect Telepo: nieuwe licenties
- Zoom: licenties in combinatie met SIP Trunks van My-Connect
Extra bonusmomenten
Naast de standaard spaarmogelijkheden kunnen resellers extra punten verdienen rond Black Friday en door deelname aan het BusinessCom Partner Event in december. Elke verdiende punt staat voor één euro shoptegoed bij Estivo Moda.
Exclusieve shopping ervaring
In maart 2026 kunnen partners op afspraak met hun verdiende tegoed shoppen bij Estivo Moda, dat luxe merkkleding voert van onder andere Zanone, Ralph Lauren, C.P. Company, Corneliani, Profuomo en Sartoria. Van het shopmoment wordt uiteraard een feestje gemaakt.
BusinessCom: Transparantie en motivatie
Business partners kunnen hun puntensaldo en behaalde punten per vendor realtime volgen via hun account in de BusinessCom webshop. Om resellers extra te stimuleren geldt een ondergrens van 250 punten voor het verkrijgen van shoptegoed. Periodiek ontvangen partners een tussenstand per e-mail.
“Deze actie is bedoeld om onze resellers extra te motiveren en te belonen voor hun verkoopinspanningen dit najaar”, zegt Pieter van Eldonk van BusinessCom. “Door het brede portfolio kunnen partners op meerdere fronten punten verdienen en bouwen aan een substantieel shopping budget.”
De Dress Up Incentive geldt voor de gehele Benelux en loopt van 1 oktober tot en met 15 december 2025.


