Enter your email Address

TBM
    • Home
    • Mobility
    • ICT
    • MissieKritisch
    • Telecom
    • Connexie
      • b-to-c
      • België
    • Achtergrond
    • Vacatures
    • Evenementen
    • Magazines
      • TBM
      • OFM
    Facebook Twitter LinkedIn
    Facebook Twitter LinkedIn
    TBM
    • Home
    • Mobility
    • ICT
    • MissieKritisch
    • Telecom
    • Connexie
      • b-to-c
      • België
    • Achtergrond
    • Vacatures
    • Evenementen
    • Magazines
      • TBM
      • OFM
    TBM
    Home»Algemeen nieuws»BlueJeans by Verizon levert online mediacenter voor Eurovisiesongfestival 2023
    Algemeen nieuws

    BlueJeans by Verizon levert online mediacenter voor Eurovisiesongfestival 2023

    4 mei 20233 Min leestijd
    Delen
    Facebook Twitter LinkedIn Email WhatsApp
    Video conferencing toot BlueJeans heeft speciaal voor het Eurovisie songfestival komende week een virtual conferencing-platform ontwikkeld voor de BBC, de gastomroep voor het event. Het platform zal dienstdoen als online mediacenter en 2.000 journalisten in zo’n 50 landen verbinden met het grootste entertainment-evenement van Europa.
    BlueJeans by Verizon zal daarnaast zorgen voor de streaming van interactieve interviews met alle 37 artiesten die dit jaar aan het evenement deelnemen. Dit vindt plaats via een van de officiële social media-platforms van het Eurovisiesongfestival. De interviews kunnen wereldwijd worden bekeken door de pers en het publiek.
    Het event management-platform BlueJeans Expo biedt journalisten uit alle delen van de wereld toegang tot live optredens, try-outs en persconferenties. Deze oplossing draagt bij aan boeiende ervaringen en vergroot de wereldwijde reikwijdte van het evenement.
    “Het doet ons een genoegen om als officiële leverancier van het Eurovisiesongfestival 2023 samen te werken met BlueJeans by Verizon. Dit platform zal essentieel zijn voor fans over de hele wereld om via sociale media in contact te komen met de artiesten. Daarnaast kunnen try-outs en persconferenties via het platform worden gedeeld met media die niet fysiek bij ons in Liverpool aanwezig kunnen zijn”, zegt Dave Goodman, manager ESC Digital & Communications Manager bij de European Broadcasting Union. “We zien ernaar uit om de komende weken nauw met BlueJeans by Verizon samen te werken om mensen een kijkje te bieden achter de schermen van ’s werelds grootste live muziekevenement.”
    BlueJeans by Verizon maakte recentelijk bekend dat het een samenwerking was aangegaan met Sparq Live op het gebied van evenementenbeheer. Voor dit project doet het een beroep op Sparq voor hulp met het inrichten van de productieomgeving (camera’s, verlichting en technologie) en de streaming naar social media. Het door BlueJeans op maat ontwikkelde platform zal worden gebruikt voor de live streaming van interviews met artiesten. Het publiek krijgt daarbij de gelegenheid om vragen te stellen.
    “Het Eurovisiesongfestival is ‘s werelds grootste live muziekevenement en de langstlopende jaarlijkse internationale muziekcompetitie die op televisie wordt uitgezonden. Bij Verizon vinden we het dan ook geweldig om een bijdrage aan het evenement te leveren met de speciaal ontwikkelde oplossing van BlueJeans. Hiermee helpen we de gastomroep om registraties van het Eurovisiesongfestival te delen met de media en via hen met fans in alle delen van de wereld”, zegt Joseph McStravick, managing director EMEA & APAC bij Verizon Business. “Dit evenement is zo geliefd dat het vorig jaar door bijna 180 miljoen mensen in alle delen van de wereld werd gevolgd. Onze taak is om mediavertegenwoordigers een even soepele als boeiende ervaring te bieden bij het delen van optredens, try-outs en het gevoel van opwinding met een wereldwijd publiek.”
    De innovatieve oplossing die BlueJeans by Verizon heeft ontwikkeld bestaat uit een platform voor live streaming en een slimme productieomgeving voor media in Liverpool en op externe locaties. De oplossing biedt een inclusieve omgeving die journalisten uit alle delen van de wereld samenbrengt en helpt om optimaal verslag uit te brengen over dit unieke evenement.
    Ga voor meer informatie over BlueJeans by Verizon naar https://www.bluejeans.com/products/events

    Gerelateerd

    Vorige artikelMicrosoft overweegt bundelen van Teams met Office los te laten
    Volgende artikel KPN breidt beveiliging voor mkb-klanten verder uit

    Gerelateerde berichten

    mitel-bereikt-mijlpaal-van-drie-miljoen-cloud-abonnees

    Mitel rondt herstructurering af en richt zich op toekomst als gezonde organisatie

    politie NAVO-top

    NAVO-top in Den Haag: (tele)communicatie als ruggengraat van veiligheid

    TBM Magazine
    TBM 2025-03
    citymesh

    Blijf up to date

    Altijd het laatste telecom en ICT nieuws in je mailbox.

    Evenementen

    Aankomende evenementen

    sep 5
    5 september - 9 september

    IFA Berlijn

    sep 10
    16:00 - 19:00 CEST

    TechDrinks Utrecht

    sep 12
    12 september - 15 september

    IBC 2025

    sep 15
    15 september - 18 september

    NL Tech Week

    sep 23
    23 september - 25 september

    KPN Partner Network: Vision 2025

    okt 7
    12:00 - 18:00 CEST

    National 6G Conference Future Network Services

    Bekijk kalender
    Vacatures
    • KPN

      Account Director Integratie Accounts

      • Overal
      • KPN
    • Enreach

      Partnermanager  

      • Overal
      • Enreach
      • Full Time
    • Commercieel medewerker binnendienst Selcom

      • Nijkerk
      • Full Time
    • X2com

      Inside Partner Manager bij X2com

      • Heikampweg 5a, 5249 JX Rosmalen
      • X2com

    TBM - de Business Tool voor ICT-reseller- is ooit gestart als magazine voor telecomkanaal en heeft zich ontwikkeld tot kennis- en netwerkplatform voor alle ICT-resellers actief in voice, collaboration en werkplekbeheer.

    Over TBM
    • Home
    • TBM Magazine
    • Abonnement
    • Adverteren
    • Contact
    • Algemene voorwaarden
    Contact

    Schoolstraat 61
    6512 JC Nijmegen

    024-3454150
    tbm@magentacommunicatie.nl

    © 2025 TBM Het IT en Telecom platform van de Benelux | TBM is onderdeel van Magenta Communicatieprojecten B.V yeps

    Typ hierboven en druk op Enter om te zoeken. Druk op Esc Esc om te annuleren.

    We gebruiken cookies om je de beste ervaring op onze site te bieden.

    Je kunt meer informatie vinden over welke cookies we gebruiken of deze uitschakelen in de .

    X
    TBM
    Privacyoverzicht

    Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.

    Strikt noodzakelijke cookies

    Strikt noodzakelijke cookie moet te allen tijde worden ingeschakeld, zodat we je voorkeuren voor cookie-instellingen kunnen opslaan.

    Als je deze cookie uitschakelt, kunnen we je voorkeuren niet opslaan . Dit betekent dat elke keer dat je deze site bezoekt het nodig is om cookies weer in te schakelen of uit te schakelen.

    Cookies van derden

    Deze site gebruikt Google Analytics om anonieme informatie zoals bezoekersaantallen en meest populaire pagina's te verzamelen.

    Door deze cookie aan te laten staan help je onze site te verbeteren.

    Schakel eerst strikt noodzakelijke cookies in om je voorkeuren op te slaan!