De integratie van vast en mobiel maakt zakelijk bellen volgens Belcentrale een stuk eenvoudiger, flexibeler en goedkoper. De mobiele telefoon heeft in een abonnement van Belcentrale nu dezelfde functionaliteiten als een vaste telefoon. Belcentrale is een op en top Rotterdamse ICT- en VoIP-leverancier voor het MKB.
Wensen van klanten
Deze nieuwe dienst maakt het mogelijk om optimaal bereikbaar te zijn, denkt directeur Coert Coomans. “Met deze nieuwe dienst spelen we in op de behoeften en wensen van zakelijke klanten. De ondernemer is met een vaste- en mobiele aansluiting overal en altijd bereikbaar”, aldus Coomans. “Het is een prettige oplossing omdat een vaste werkplek niet meer vanzelfsprekend is.”
Klanten van Belcentrale kunnen met vast-mobiel integratie onbeperkt bellen en sms’en in Nederland. Ze behouden huidige nummer en kunnen gebeld worden en bellen op één vast nummer. Daarnaast werkt de dienst op elk type smartphone, zonder gebruik van een applicatie.
Vorige artikelQualcomm presenteert een in-display fingerprint sensor
Volgende artikel Crystal Networks neemt telecomactiviteiten Micpoint B.V. over