Enter your email Address

    • Home
    • Telecom
    • Mobility
    • VoIP
    • ICT
    • IoT
    • Algemeen nieuws
    • Evenementen
    • TBM Magazine
    • Achtergrond
    • Contact
    Facebook Twitter LinkedIn
    Facebook Twitter LinkedIn
    TBM
    Login
    • Home
    • Mobility
    • ICT
    • Telecom
    • IoT
    • Algemeen
      • Vacatures
    • Achtergrond
    • Evenementen
    • Magazines
      • TBM
      • OFM
    TBM
    Home»Connexie»BCC kiest voor Harmony verzekeringen
    Connexie

    BCC kiest voor Harmony verzekeringen

    22 december 20223 Min leestijd
    Delen
    Facebook Twitter LinkedIn Email WhatsApp

    BCC heeft na een intensieve marktverkenning besloten om Harmony in te schakelen als nieuwe verzekeringspartner voor alle productgroepen. De samenwerking verbindt de nieuwe strategie waarin BCC de klant wil ontzorgen met aanvullende services op elektronica.

    Ervaring en expertise meer gebruiken

    Jaap Tiemens, Directeur Operations van BCC: “Wij zien dat het aanbod van elektronica voor consumenten dermate groot is geworden, dat het bijna too much wordt. Welk merk moet ik kiezen? Welk model? Welke technologie? Klanten hebben steeds meer behoefte aan een deskundige partij die ze daarbij helpt. En dan kom je er niet, door nog meer apparaten in de schappen te zetten. Uiteindelijk heb je gewoon te veel spullen en te weinig toegevoegde waarde. Terwijl nou juist veel van onze winkelmedewerkers al heel wat jaartjes meedraaien: zij snappen juist haarfijn wat klanten nodig hebben. Dat verhaal moeten we beter gaan vertellen.”

    Nieuwe strategie: ‘Don’t worry, buy happy’

    “BCC wil zich via haar nieuwe campagnes nadrukkelijk gaan profileren als partij die deskundig advies en unieke, aanvullende services te bieden heeft,” vervolgt Tiemens, “voor uiteindelijk die happy customer”. Onze meerwaarde zit dus in het meedenken vanuit klantbehoeften en hoe we daar zo goed mogelijk in kunnen voorzien. Op termijn zie ik ook kleinere winkels voor me, waarin onze winkelmedewerkers je snel kunnen adviseren en ontzorgen met aanvullende services. En onze elektronica oplossingen gaan verder. Zo komen we bv met ‘BCC Duurzaam’ waarbij onze adviseurs je zelfs gaan helpen met de aanschaf én de installatie van bijvoorbeeld je duurzame binnenklimaat of zonnepanelen. En we gaan nog verder met nieuwe concepten die goed aansluiten op de veranderende vraag in de markt, bijvoorbeeld de unieke Don’t worry polis. Ook daarmee ontzorgen we onze klanten. ”

    Partnership leidt tot succesvol concept

    In de zoektocht naar de juiste aanvullende services scoorde Harmony, specialist in verzekeringen voor consumentenelektronica, op een aantal aspecten opvallend beter. “We zagen maatwerk om tot een uniek concept te komen. De Learning & Development afdeling van Harmony biedt vakkundige begeleiding en helpt ons in het succesvol maken van dat concept. Verder waarderen wij de snelle automatisering, digitalisering en implementatie van belangrijke processen. Wij kennen natuurlijk de specifieke uitdagingen van retail en vanuit die kennis konden we in co-creatie een succesvol concept ontwikkelen. Deze hechte samenwerking vormt een solide basis voor ons partnership. Daarbij zijn de Sales Coaches in combinatie met de regiomanagers van BCC een sterke troef gebleken. De Sales Coaches hebben bewezen dat zij snel en effectief kennis kunnen overbrengen op onze mensen,” aldus Tiemens.

    Twee verzekeringsopties op maat

    Jef Van Herck, Commercial Director van Harmony, voegt toe: “Wij zijn trots dat BCC voor Harmony heeft gekozen als exclusieve verzekeringspartner. Het bevestigt onze kracht in het ontwikkelen van modulaire concepten in co-creatie. Speciaal voor klanten van BCC hebben wij twee verzekeringsproposities uitgewerkt waarbij we ons focussen op de hedendaagse klantbehoeften. We bieden klanten de keuze: een verzekeringspakket met de basisdekking zoals val- en stootschade tegen een eenmalig bedrag, of een unieke all-risk dekking tegen een maandelijks bedrag. Ontzorging à la carte, zeg maar.”

    “Daarnaast is een retailpartner als BCC de ultieme partner om met onze vernieuwde bruin- en witgoedpropositie te starten”, aldus Van Herck. “Zij hebben daarin uitgebreide ervaring, waar wij dan weer op mee kunnen surfen. En wat een schitterend toeval: het nieuwe thema van BCC luidt Don’t worry, buy happy, terwijl Harmony al sinds jaren staat voor het motto Why worry?”

    Gerelateerd

    Vorige artikelXelion voegt ondersteuning voor Yealink headsets toe
    Volgende artikel Veiling 3,5GHz-frequenties voor 5G na zomer 2023 verwacht

    Gerelateerde berichten

    Wifi cruciaal voor succesvolle winkelketens

    Wifi steeds crucialer voor succesvolle winkelketens

    Tij keert in Europese smartphonemarkt ondanks Q3

    Tij keert in Europese smartphonemarkt ondanks Q3

    TBM Magazine

    Blijf up to date

    Altijd het laatste telecom en ICT nieuws in je mailbox.

    Vacatures
    • Vacature – Helpdesk medewerker

      • Overal
      • Sona Business
    • Vacature – Accountmanager

      • Overal
      • Sona Business
    • Vacature Support Engineer (FG 6)

      • Eindhoven
      • Pocos
    • (Junior) Field Service Engineer

      • Woerden (Extern)
      • Telemos ICT Solutions Group
      • Full Time
    • X2com – Senior ISP Netwerk Engineer

      • Rosmalen
      • X2com
    Evenementen
    Current Month

    TBM - de Business Tool voor ICT-reseller- is ooit gestart als magazine voor telecomkanaal en heeft zich ontwikkeld tot kennis- en netwerkplatform voor alle ICT-resellers actief in voice, collaboration en werkplekbeheer.

    Over TBM
    • Home
    • TBM Magazine
    • Abonnement
    • Adverteren
    • Contact
    • Algemene voorwaarden
    Contact

    Kerkenbos 1015L
    6546 BB Nijmegen

    024-3454150
    tbm@magentacommunicatie.nl

    © 2023 TBM Het IT en Telecom platform van de Benelux | TBM is onderdeel van Magenta Communicatieprojecten B.V yeps

    Typ hierboven en druk op Enter om te zoeken. Druk op Esc Esc om te annuleren.

    We gebruiken cookies om je de beste ervaring op onze site te bieden.

    Je kunt meer informatie vinden over welke cookies we gebruiken of deze uitschakelen in de .

    Sign In or Register

    Welcome Back!

    Login to your account below.

    Lost password?
    X
    TBM
    Privacyoverzicht

    Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.

    Strikt noodzakelijke cookies

    Strikt noodzakelijke cookie moet te allen tijde worden ingeschakeld, zodat we je voorkeuren voor cookie-instellingen kunnen opslaan.

    Als je deze cookie uitschakelt, kunnen we je voorkeuren niet opslaan . Dit betekent dat elke keer dat je deze site bezoekt het nodig is om cookies weer in te schakelen of uit te schakelen.

    Cookies van derden

    Deze site gebruikt Google Analytics om anonieme informatie zoals bezoekersaantallen en meest populaire pagina's te verzamelen.

    Door deze cookie aan te laten staan help je onze site te verbeteren.

    Schakel eerst strikt noodzakelijke cookies in om je voorkeuren op te slaan!