Enter your email Address

  • Home
  • Mobility
  • ICT
  • Telecom
  • IoT
  • Algemeen
    • Vacatures
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Magazines
    • TBM
    • OFM
  • Home
  • Telecom
  • Mobility
  • VoIP
  • ICT
  • IoT
  • Algemeen nieuws
  • Evenementen
  • TBM Magazine
  • Achtergrond
  • Contact
Facebook Twitter LinkedIn
Facebook Twitter LinkedIn
TBM
Login
  • Home
  • Mobility
  • ICT
  • Telecom
  • IoT
  • Algemeen
    • Vacatures
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Magazines
    • TBM
    • OFM
TBM
Home»Telecom»Avaya komt met Cloud UC- en Contact Center-oplossing voor midmarket
Telecom

Avaya komt met Cloud UC- en Contact Center-oplossing voor midmarket

9 februari 20162 Min leestijd
avaya-komt-met-cloud-uc-en-contact-center-oplossing-voor-midmarket
Delen
Facebook Twitter LinkedIn Email WhatsApp

Avaya kondigt zijn eerste complete, multichannel Unified Communications- en Contact Center-cloudoplossingen voor het midmarket-segment aan. Avaya Midmarket Cloud bestaat uit twee flexibele implementatievarianten: Powered by Avaya IP Office en OnAvaya – Google Cloud Platform.

Ronald Hoeijenbos, Regional Channel Director Avaya Europe North, vertelt: “Avaya channelpartners hebben, met hun kennis van de klant en expertise in Avaya,  een belangrijke taak bij cloud-implementaties voor middelgrote bedrijven. Ze kunnen de klant nu nog flexibeler benaderen met hybride cloudoplossingen in een markt met aanzienlijk groeipotentieel, waarin organisaties op zoek zijn naar een kosteneffectieve route naar geavanceerde communicatie.” Beide varianten, Powered by Avaya IP Office en OnAvaya – Google Cloud Platform, faciliteren echte hybride clouds waarmee bedrijven hun investeringen in de meer dan 1 miljoen Avaya-systemen die er momenteel wereldwijd draaien maximaal kunnen laten renderen.

De Avaya Midmarket Cloud Solutions zijn gebaseerd op het Avaya IP Office Platform en vormen volgens Avaya vooralsnog de enige cloud-oplossingen voor middelgrote Unified Communications- en Contact Center-omgevingen die dezelfde basis gebruiken als On-Premise geïnstalleerde systemen. De voordelen van één basis voor hybride clouds zijn:

•              Voor channelpartners is het de makkelijkste, meest flexibele en meest lucratieve manier om klanten naar de cloud te brengen, op basis van een full-stack oplossing die klanten geeft wat ze willen, met eenvoudige integratie, gebruikmakend van bestaande productkennis en ervaring, en een beperkte investeringsnoodzaak in nieuwe vaardigheden.

•              Voor klanten biedt een hybride cloudvariant op basis van Avaya IP Office de mogelijkheid om nieuwe behoeften in te vullen met nieuwe functionaliteit, voortbouwend op bestaande investeringen in onder meer call-control en telefoontoestellen. Bedrijven kunnen daarmee hun uitgaven en het migratietempo naar een volledige cloudomgeving beter controleren, terwijl ze ook snel nieuwe locaties kunnen toevoegen.

Avaya Midmarket Cloud Solutions bieden complete ondersteuning voor multichannel Unified Communications- en Contact Center-toepassingen, en voor meer besturingsplatforms en apparaten (PC- en MAC webclients en Chrome OS) dan enige andere cloud oplossing, plus de unieke functionaliteit van Avaya Communicator for Web, dat communicatie vanaf elke browser-georiënteerde applicatie mogelijk maakt.

Gerelateerd

Unified Communications
Vorige artikelKlantcontact vanuit de cloud is onvermijdelijk
Volgende artikel Fuze wordt nieuwe naam ThinkingPhones

Gerelateerde berichten

GFT lanceert met “Asteria” uniek multivendor telecomplatform

Apple CEO Tim Cook bezoekt NXP in Eindhoven

TBM Magazine

Blijf up to date

Altijd het laatste telecom en ICT nieuws in je mailbox.

Vacatures
  • Vacature Support Engineer (FG 6)

    • Eindhoven
    • Pocos
  • (Junior) Field Service Engineer

    • Woerden (Extern)
    • Telemos ICT Solutions Group
    • Full Time
  • X2com – Senior ISP Netwerk Engineer

    • Rosmalen
    • X2com
Evenementen
Current Month

TBM - de Business Tool voor ICT-reseller- is ooit gestart als magazine voor telecomkanaal en heeft zich ontwikkeld tot kennis- en netwerkplatform voor alle ICT-resellers actief in voice, collaboration en werkplekbeheer.

Over TBM
  • Home
  • TBM Magazine
  • Abonnement
  • Adverteren
  • Contact
  • Algemene voorwaarden
Contact

Kerkenbos 1015L
6546 BB Nijmegen

024-3454150
tbm@magentacommunicatie.nl

© 2023 TBM Het IT en Telecom platform van de Benelux | TBM is onderdeel van Magenta Communicatieprojecten B.V yeps

Typ hierboven en druk op Enter om te zoeken. Druk op Esc Esc om te annuleren.

We gebruiken cookies om je de beste ervaring op onze site te bieden.

Je kunt meer informatie vinden over welke cookies we gebruiken of deze uitschakelen in de .

Sign In or Register

Welcome Back!

Login to your account below.

Lost password?
X
TBM
Privacyoverzicht

Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.

Strikt noodzakelijke cookies

Strikt noodzakelijke cookie moet te allen tijde worden ingeschakeld, zodat we je voorkeuren voor cookie-instellingen kunnen opslaan.

Als je deze cookie uitschakelt, kunnen we je voorkeuren niet opslaan . Dit betekent dat elke keer dat je deze site bezoekt het nodig is om cookies weer in te schakelen of uit te schakelen.

Cookies van derden

Deze site gebruikt Google Analytics om anonieme informatie zoals bezoekersaantallen en meest populaire pagina's te verzamelen.

Door deze cookie aan te laten staan help je onze site te verbeteren.

Schakel eerst strikt noodzakelijke cookies in om je voorkeuren op te slaan!