Enter your email Address

TBM
    • Home
    • Mobility
    • ICT
    • MissieKritisch
    • Telecom
    • Connexie
      • b-to-c
      • België
    • Achtergrond
    • Vacatures
    • Evenementen
    • Magazines
      • TBM
      • OFM
    Facebook Twitter LinkedIn
    Facebook Twitter LinkedIn
    TBM
    • Home
    • Mobility
    • ICT
    • MissieKritisch
    • Telecom
    • Connexie
      • b-to-c
      • België
    • Achtergrond
    • Vacatures
    • Evenementen
    • Magazines
      • TBM
      • OFM
    TBM
    Home»Telecom»Avaya en Plantronics breiden strategische samenwerking uit
    Telecom

    Avaya en Plantronics breiden strategische samenwerking uit

    16 december 20152 Min leestijd
    avaya-en-plantronics-breiden-strategische-samenwerking-uit
    Delen
    Facebook Twitter LinkedIn Email WhatsApp

    Avaya en Plantronics kondigen een nieuw samenwerkingsinitiatief aan om de groeiende behoefte aan eenvoudigere communicatie in Contact Centers en Unified Communications-omgevingen aan te pakken. Het eerste initiatief onder de samenwerking richt zich op het verzekeren van compatibiliteit en nauwe integratie tussen headsets van Plantronics en Avaya’s Chrome-gebaseerde Contact Center Apps.

    “Plantronics heeft hard gewerkt om zijn klassieke endpoint business af te stemmen met oplossingen, die medewerkers op positieve wijze met klanten verbinden”, aldus Nancy Jamison, hoofdanalist, Customer Contact Centre group bij Frost & Sullivan. “De uitbreiding van de samenwerking met Avaya, die dezelfde missie kent, zal een aanzienlijk verschil maken voor de klantbinding.”

    Volgens een recent onderzoek van de International Customer Management Institute (ICMI) denkt 71 procent van de Contact Center-leiders dat systeemmoeilijkheden en de inefficiëntie van tools de grootste bijdrage leveren aan de stress die Contact Center-medewerkers tijdens een werkdag ervaren. Het rapport merkt ook op dat de grootste positieve impact op prestaties ontstaat, zodra men is uitgerust en over de nodige middelen beschikt om het werk effectiever en efficiënter te kunnen verrichten.

    “De eerste behoefte die onze klanten zoeken is eenvoud en gebruiksgemak”, zegt Mark Monday, vice-president en general manager van Team Engagement Solutions bij Avaya. “Steeds meer van onze klanten vragen ons hoe Plantronics en Avaya kunnen samenwerken om een betere engagement-ervaring te creëren. Via dit partnerschap integreren Avaya en Plantronics multi-channel samenwerkingsmogelijkheden met bedrijfsprocessen en applicaties, voor een moeiteloze engagement-ervaring voor onze klanten.”

    Avaya en Plantronics kennen een langdurige samenwerking die decennia overspant. Gedurende deze periode hebben de bedrijven een verregaande technologische integratie ontwikkeld, die de innovatie rondom het contactcenter heeft gevoed en verbeterde audio- en video-ervaringen voor bedrijven heeft helpen creëren. Meest recentelijk hebben de bedrijven de Seamless transfer snap-in gelanceerd als onderdeel van de Avaya Engagement Assistant. Dit stelt mensen met een Plantronics Voyager Legend UC headset in staat om een mobiel gesprek vloeiend te laten overgaan in een video-enabled Avaya Scopia desktopsessie zonder verlies van audio. De oplossing maakt gebruik van Plantronics’ proximity API’s met het Avaya Engagement Development Platform (EDP) en is een voorbeeld van hoe ontwikkelaars binnen enkele minuten een op maat gemaakte integratie kunnen creëren met gebruik van standaard-gebaseerde API’s en de Avaya EDP.

    Gerelateerd

    Vorige artikelNieuwe Cloud Service van Interactive Intelligence
    Volgende artikel Interoute lanceert Contact Center voor Skype for Business en Hosted Lync

    Gerelateerde berichten

    Het nieuwe Partnerprogramma van Vodafone Business: ‘Achievements’ als meetbare erkenning richting eindklant 

    Het nieuwe Partnerprogramma van Vodafone Business: ‘Achievements’ als meetbare erkenning richting eindklant 

    mitel-bereikt-mijlpaal-van-drie-miljoen-cloud-abonnees

    Mitel rondt herstructurering af en richt zich op toekomst als gezonde organisatie

    TBM Magazine
    TBM 2025-03
    citymesh

    Blijf up to date

    Altijd het laatste telecom en ICT nieuws in je mailbox.

    Evenementen

    Aankomende evenementen

    sep 5
    5 september - 9 september

    IFA Berlijn

    sep 10
    16:00 - 19:00 CEST

    TechDrinks Utrecht

    sep 12
    12 september - 15 september

    IBC 2025

    sep 15
    15 september - 18 september

    NL Tech Week

    sep 23
    23 september - 25 september

    KPN Partner Network: Vision 2025

    okt 7
    12:00 - 18:00 CEST

    National 6G Conference Future Network Services

    Bekijk kalender
    Vacatures
    • KPN

      Account Director Integratie Accounts

      • Overal
      • KPN
    • Enreach

      Partnermanager  

      • Overal
      • Enreach
      • Full Time
    • Commercieel medewerker binnendienst Selcom

      • Nijkerk
      • Full Time
    • X2com

      Inside Partner Manager bij X2com

      • Heikampweg 5a, 5249 JX Rosmalen
      • X2com

    TBM - de Business Tool voor ICT-reseller- is ooit gestart als magazine voor telecomkanaal en heeft zich ontwikkeld tot kennis- en netwerkplatform voor alle ICT-resellers actief in voice, collaboration en werkplekbeheer.

    Over TBM
    • Home
    • TBM Magazine
    • Abonnement
    • Adverteren
    • Contact
    • Algemene voorwaarden
    Contact

    Schoolstraat 61
    6512 JC Nijmegen

    024-3454150
    tbm@magentacommunicatie.nl

    © 2025 TBM Het IT en Telecom platform van de Benelux | TBM is onderdeel van Magenta Communicatieprojecten B.V yeps

    Typ hierboven en druk op Enter om te zoeken. Druk op Esc Esc om te annuleren.

    We gebruiken cookies om je de beste ervaring op onze site te bieden.

    Je kunt meer informatie vinden over welke cookies we gebruiken of deze uitschakelen in de .

    X
    TBM
    Privacyoverzicht

    Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.

    Strikt noodzakelijke cookies

    Strikt noodzakelijke cookie moet te allen tijde worden ingeschakeld, zodat we je voorkeuren voor cookie-instellingen kunnen opslaan.

    Als je deze cookie uitschakelt, kunnen we je voorkeuren niet opslaan . Dit betekent dat elke keer dat je deze site bezoekt het nodig is om cookies weer in te schakelen of uit te schakelen.

    Cookies van derden

    Deze site gebruikt Google Analytics om anonieme informatie zoals bezoekersaantallen en meest populaire pagina's te verzamelen.

    Door deze cookie aan te laten staan help je onze site te verbeteren.

    Schakel eerst strikt noodzakelijke cookies in om je voorkeuren op te slaan!