Enter your email Address

    • Home
    • Telecom
    • Mobility
    • VoIP
    • ICT
    • IoT
    • Algemeen nieuws
    • Evenementen
    • TBM Magazine
    • Achtergrond
    • Contact
    Facebook Twitter LinkedIn
    Facebook Twitter LinkedIn
    TBM
    Login
    • Home
    • Mobility
    • ICT
    • Telecom
    • IoT
    • Algemeen
      • Vacatures
    • Achtergrond
    • Evenementen
    • Magazines
      • TBM
      • OFM
    TBM
    Home»Connexie»Amac en Harmony introduceren nieuwe propositie
    Connexie

    Amac en Harmony introduceren nieuwe propositie

    25 maart 20222 Min leestijd
    Delen
    Facebook Twitter LinkedIn Email WhatsApp

    Amac en Harmony verlengen hun samenwerking. De overeenkomst is onlangs ingegaan. Samen introduceren de twee partijen bovendien een vernieuwde propositie in de markt.

    ‘Why worry?’

    Harmony geldt al meer dan 20 jaar als specialist in verzekeringen voor consumentenelektronica, zowel voor retail als voor de zakelijke markt. Vanuit haar oorspronkelijke retail-DNA doorgrondt Harmony de behoeften van de markt en biedt ze haar businesspartners flexibiliteit en co-creatie. De kracht ligt in op maat uitgewerkte concepten volgens missie, visie en waarden van de partner en zijn of haar klanten.

    Kenmerkende elementen in het portfolio zijn onder meer coaching, L&D support en implementatie van volledig geautomatiseerde processen voor claimafhandeling. Harmony heeft daarvoor zelf de tools ontwikkeld — digitaal, dus zo duurzaam mogelijk.

    En nu consumenten niet meer zonder hun device kunnen, is de strategie van Harmony onder de noemer ‘Why worry?’ relevanter dan ooit. Samen met Amac wordt de uitdaging aangegaan om klanten te ontzorgen, connected te houden en een premium service te bieden.

    Nieuwe propositie samen met Amac

    Voor de samenwerking met Amac is een nieuw product ontwikkeld. Het onderscheidt zich door maximale flexibiliteit voor consumenten: geen minimale looptijd, dus klanten kunnen uitstappen wanneer ze willen. En dankzij de wereldwijde dekking voor schade en diefstal en het hoge serviceniveau kunnen zij gedurende de gehele verzekeringsperiode vertrouwen op premiumkwaliteit en topservice. Daarbij zijn de tarieven passend én er komt een specifiek product voor AirPods.  En de vernieuwde propositie bestrijkt het volledige ecosysteem van Apple producten, van iPhones en MacBooks tot iMacs.

    De betrokkenen zelf aan het woord

    Jef Van Herck van Harmony: “De samenwerking met Amac levert niet alleen een oplossing voor retail, maar ook voor zakelijke gebruikers en educatieve instellingen. Met een accent op onlineprocessen wordt er samengewerkt aan het bereiken van gemeenschappelijke doelstellingen. De inzet van L&D en sales coaches zullen daar een belangrijke bijdrage aan leveren. Amac en Harmony zijn een goede match qua cultuur en Retail-DNA. We stellen allebei de klant centraal en kijken uit naar het voortzetten van de samenwerking voor de komende jaren.”

    Amac is met 50 winkels de grootste Apple Premium Reseller van Europa. “Consumenten willen steeds meer flexibiliteit, ook als het om de verzekering van hun Apple-producten gaat”, zegt Amac-CEO Ed Bindels. “Apple is een premium-merk, dus verwachten ze altijd een hoog serviceniveau. Dat kunnen we door de combinatie van Amac Services en de samenwerking met Harmony de komende jaren blijven bieden.”

    Gerelateerd

    Vorige artikelBlackBerry en Samsung optimaliseert aanbod voor hulpverleners en eerstelijnswerkers
    Volgende artikel Dstny neemt Qunifi over en neemt leidende positie in Microsoft Teams-integratie

    Gerelateerde berichten

    Uitspraak rechtbank opent weg veiling 5G 3,5 GHz band

    Weg naar 5G 3,5 GHz band open door uitspraak rechtbank

    Tij keert in Europese smartphonemarkt ondanks Q3

    Tij keert in Europese smartphonemarkt ondanks Q3

    TBM Magazine

    Blijf up to date

    Altijd het laatste telecom en ICT nieuws in je mailbox.

    Vacatures
    • Vacature – Helpdesk medewerker

      • Overal
      • Sona Business
    • Vacature – Accountmanager

      • Overal
      • Sona Business
    • Vacature Support Engineer (FG 6)

      • Eindhoven
      • Pocos
    • (Junior) Field Service Engineer

      • Woerden (Extern)
      • Telemos ICT Solutions Group
      • Full Time
    • X2com – Senior ISP Netwerk Engineer

      • Rosmalen
      • X2com
    Evenementen
    Current Month

    TBM - de Business Tool voor ICT-reseller- is ooit gestart als magazine voor telecomkanaal en heeft zich ontwikkeld tot kennis- en netwerkplatform voor alle ICT-resellers actief in voice, collaboration en werkplekbeheer.

    Over TBM
    • Home
    • TBM Magazine
    • Abonnement
    • Adverteren
    • Contact
    • Algemene voorwaarden
    Contact

    Kerkenbos 1015L
    6546 BB Nijmegen

    024-3454150
    tbm@magentacommunicatie.nl

    © 2023 TBM Het IT en Telecom platform van de Benelux | TBM is onderdeel van Magenta Communicatieprojecten B.V yeps

    Typ hierboven en druk op Enter om te zoeken. Druk op Esc Esc om te annuleren.

    We gebruiken cookies om je de beste ervaring op onze site te bieden.

    Je kunt meer informatie vinden over welke cookies we gebruiken of deze uitschakelen in de .

    Sign In or Register

    Welcome Back!

    Login to your account below.

    Lost password?
    X
    TBM
    Privacyoverzicht

    Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.

    Strikt noodzakelijke cookies

    Strikt noodzakelijke cookie moet te allen tijde worden ingeschakeld, zodat we je voorkeuren voor cookie-instellingen kunnen opslaan.

    Als je deze cookie uitschakelt, kunnen we je voorkeuren niet opslaan . Dit betekent dat elke keer dat je deze site bezoekt het nodig is om cookies weer in te schakelen of uit te schakelen.

    Cookies van derden

    Deze site gebruikt Google Analytics om anonieme informatie zoals bezoekersaantallen en meest populaire pagina's te verzamelen.

    Door deze cookie aan te laten staan help je onze site te verbeteren.

    Schakel eerst strikt noodzakelijke cookies in om je voorkeuren op te slaan!