Amac en Harmony verlengen hun samenwerking. De overeenkomst is onlangs ingegaan. Samen introduceren de twee partijen bovendien een vernieuwde propositie in de markt.
‘Why worry?’
Harmony geldt al meer dan 20 jaar als specialist in verzekeringen voor consumentenelektronica, zowel voor retail als voor de zakelijke markt. Vanuit haar oorspronkelijke retail-DNA doorgrondt Harmony de behoeften van de markt en biedt ze haar businesspartners flexibiliteit en co-creatie. De kracht ligt in op maat uitgewerkte concepten volgens missie, visie en waarden van de partner en zijn of haar klanten.
Kenmerkende elementen in het portfolio zijn onder meer coaching, L&D support en implementatie van volledig geautomatiseerde processen voor claimafhandeling. Harmony heeft daarvoor zelf de tools ontwikkeld — digitaal, dus zo duurzaam mogelijk.
En nu consumenten niet meer zonder hun device kunnen, is de strategie van Harmony onder de noemer ‘Why worry?’ relevanter dan ooit. Samen met Amac wordt de uitdaging aangegaan om klanten te ontzorgen, connected te houden en een premium service te bieden.
Nieuwe propositie samen met Amac
Voor de samenwerking met Amac is een nieuw product ontwikkeld. Het onderscheidt zich door maximale flexibiliteit voor consumenten: geen minimale looptijd, dus klanten kunnen uitstappen wanneer ze willen. En dankzij de wereldwijde dekking voor schade en diefstal en het hoge serviceniveau kunnen zij gedurende de gehele verzekeringsperiode vertrouwen op premiumkwaliteit en topservice. Daarbij zijn de tarieven passend én er komt een specifiek product voor AirPods. En de vernieuwde propositie bestrijkt het volledige ecosysteem van Apple producten, van iPhones en MacBooks tot iMacs.
De betrokkenen zelf aan het woord
Jef Van Herck van Harmony: “De samenwerking met Amac levert niet alleen een oplossing voor retail, maar ook voor zakelijke gebruikers en educatieve instellingen. Met een accent op onlineprocessen wordt er samengewerkt aan het bereiken van gemeenschappelijke doelstellingen. De inzet van L&D en sales coaches zullen daar een belangrijke bijdrage aan leveren. Amac en Harmony zijn een goede match qua cultuur en Retail-DNA. We stellen allebei de klant centraal en kijken uit naar het voortzetten van de samenwerking voor de komende jaren.”
Amac is met 50 winkels de grootste Apple Premium Reseller van Europa. “Consumenten willen steeds meer flexibiliteit, ook als het om de verzekering van hun Apple-producten gaat”, zegt Amac-CEO Ed Bindels. “Apple is een premium-merk, dus verwachten ze altijd een hoog serviceniveau. Dat kunnen we door de combinatie van Amac Services en de samenwerking met Harmony de komende jaren blijven bieden.”