Door de enorme groei die Alternate de laatste jaren heeft meegemaakt, kan het bedrijf op de huidige locatie niet meer voorzien in het vergroten én stroomlijnen van het productaanbod. Daarom is besloten om de focus van het bedrijf nog meer online te leggen en alle activiteiten voor logistiek en service te centraliseren in het distributiecentrum op Tholen.
Nico Bommeljé: ‘De showroom in Ridderkerk is oorspronkelijk bedoelt om bezoekers een impressie te geven van ons totale assortiment. Door het continu verbreden en het toevoegen van nieuwe assortimenten is al langer gebleken dat we in onze showroom het aanbod niet meer kunnen afspiegelen. Met het sluiten van de showroom in Ridderkerk zal ook de klantenservice geheel over gaan naar online’.
Achter de schermen werkt het bedrijf aan een online klantenservice portal waar Alternate haar klanten beter én sneller kan bedienen voor service kwesties als retourneren, garantie afhandelingen en advies.
‘Alle overige uitbreidingen worden voor de toekomst dan ook voorzien op onze nieuwe locatie op Tholen, alwaar wij de nodige investeringen gepland hebben voor verdere uitbreiding’, aldus Nico Bommeljé, managing director van Alternate Nederland.
Vorige artikelAVM introduceert update voor FRITZ!Box en FRITZ!Repeater
Volgende artikel Nokia 8110 4G verwelkomt WhatsApp