Enter your email Address

  • Home
  • Mobility
  • ICT
  • Telecom
  • IoT
  • Algemeen
    • Vacatures
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Magazines
    • TBM
    • OFM
  • Home
  • Telecom
  • Mobility
  • VoIP
  • ICT
  • IoT
  • Algemeen nieuws
  • Evenementen
  • TBM Magazine
  • Achtergrond
  • Contact
Facebook Twitter LinkedIn
Facebook Twitter LinkedIn
TBM
Login
  • Home
  • Mobility
  • ICT
  • Telecom
  • IoT
  • Algemeen
    • Vacatures
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Magazines
    • TBM
    • OFM
TBM
Home»Telecom»ALE en Talksoon bundelen krachten om Rainbow Office op de markt te brengen
Telecom

ALE en Talksoon bundelen krachten om Rainbow Office op de markt te brengen

6 december 20213 Min leestijd
Delen
Facebook Twitter LinkedIn Email WhatsApp

Alcatel-Lucent Enterprise heeft recent een samenwerkingsovereenkomst getekend met Talksoon, de Nederlandse technologiedistributeur die high-end clouddiensten levert aan de MKB-markt. Met onmiddellijke ingang maakt deze overeenkomst Talksoon de eerste zogeheten Master Broker in Nederland voor Rainbow Office, de dit voorjaar geïntroduceerde UCaaS-oplossingen van ALE en Ringcentral.

Talksoon, met het hoofdkantoor in Eindhoven, werkt op basis van een agentmodel dat wordt ondersteund door een team van gecertificeerde Trusted Business Advisors (TBA’s) – ervaren experts die de individuele communicatiebehoeften van een potentiële klant vaststellen en vervolgens de juiste oplossing bieden om aan deze specifieke behoeften te voldoen. Terwijl de TBA’s eigenaar zijn van de relatie en fungeren als één aanspreekpunt voor de klant, ondersteunt Talksoon deze sub-brokers actief gedurende de gehele verkoop- en projectlevenscyclus. Alcatel-Lucent Enterprise levert Rainbow Office aan de klant en voorziet Talksoon en de TBA, indien nodig, van second-level presales en post-sales ondersteuning.

Zorgvuldige selectie
Danny Waardenburg , CEO bij Talksoon: “We selecteren onze leveranciers zorgvuldig op basis van hun ervaring, reputatie in het werken met channelpartners en hun vermogen om een two-tiered distributiemodel te ondersteunen, evenals hun moderne cloudgebaseerde productaanbod en concurrerende prijzen”, zegt Danny Waardenburg PhD, CEO bij Talksoon. “Alcatel-Lucent Enterprise voldoet volledig aan al deze criteria en we zijn ervan overtuigd dat deze samenwerking zal leiden tot nieuwe business en klanttevredenheid voor alle betrokkenen. We kijken ernaar uit om onze klanten op maat gemaakte Rainbow Office-oplossingen en de voordelen van Unified Communications as a Service aan te bieden die hun digitale transformatie zullen ondersteunen.”

UCaaS oplossing
Rainbow Office powered by RingCentral, biedt een end-to-end aanbod van Alcatel-Lucent Enterprise en RingCentral, twee wereldleiders in de telecommunicatie- en IT-industrie, is een uitgebreide, kosteneffectieve oplossing voor zakelijke communicatie en samenwerking. Het ondersteunt drie belangrijke toepassingen – real-time samenwerking, online vergaderingen en bedrijfstelefonie – in een alles-in-één ervaring. Rainbow Office is ontworpen rond de kernwaarden gebruiksgemak, mobiliteit, volledigheid, vertrouwen en openheid, en combineert de nieuwste UCaaS-technologie van RingCentral met marktleidende telefonie- en netwerkproducten en -diensten van Alcatel-Lucent Enterprise.

Blij met de samenwerking
Jasper Van Sas, Global Head of Sales Rainbow Office bij Alcatel-Lucent Enterprise:
“We zijn verheugd om samen te werken met Talksoon en hun Trusted Business Advisors om in te spelen op de behoeften van zakelijke klanten in België en Nederland. Het adviseren van bedrijven en het leveren van hoogwaardige diensten en ondersteuning om de klanttevredenheid te maximaliseren zit in hun DNA,” zegt Jasper Van Sas, Global Head of Sales Rainbow Office bij Alcatel-Lucent Enterprise. “Dit past perfect bij Rainbow Office, waar we een fantastische kans bieden aan bedrijven die willen profiteren van een veilig zakelijk communicatieplatform, dat eenvoudig te implementeren en te gebruiken is. Met de sterke aanwezigheid van Talksoon in België en Nederland, ondersteund door hun brede netwerk van partners, zullen we ons vermogen versterken om gezamenlijk klanten in staat te stellen hun migratie naar cloudcommunicatie te versnellen. ”

 

Gerelateerd

Vorige artikelLuchtverkeersleiding Nederland kiest weer BAM Telecom voor beheer en onderhoud datacommunicatiesystemen
Volgende artikel Paul Wijngaard draagt voorzitterschap TSOC over aan Yvonne Schers

Gerelateerde berichten

Schade door connectiviteitsproblemen loopt in miljarden

Bedrijfsleven ervaart forse schade door connectiviteitsproblemen

Avaya gaat wereldwijd UC verzorgen voor G-Star RAW

TBM Magazine

Blijf up to date

Altijd het laatste telecom en ICT nieuws in je mailbox.

Vacatures
  • Business analist (FG 8/9)

    • Eindhoven
    • Pocos
    • Full Time
  • Inside Partnermanager (FG 7)

    • Eindhoven
    • Pocos
  • X2com – Senior ISP Netwerk Engineer

    • Rosmalen
    • X2com
  • Pocos – Senior Network Engineer (FG 10)

    • Eindhoven
    • Pocos
  • Pocos – Senior Java Developer (FG 9)

    • Eindhoven
    • Pocos
  • Pocos – Medewerker Servicedesk (FG 6)

    • Eindhoven
    • Pocos
Evenementen
Current Month

TBM - de Business Tool voor ICT-reseller- is ooit gestart als magazine voor telecomkanaal en heeft zich ontwikkeld tot kennis- en netwerkplatform voor alle ICT-resellers actief in voice, collaboration en werkplekbeheer.

Over TBM
  • Home
  • TBM Magazine
  • Abonnement
  • Adverteren
  • Contact
  • Algemene voorwaarden
Contact

Kerkenbos 1015L
6546 BB Nijmegen

024-3454150
tbm@magentacommunicatie.nl

© 2023 TBM Het IT en Telecom platform van de Benelux | TBM is onderdeel van Magenta Communicatieprojecten B.V yeps

Typ hierboven en druk op Enter om te zoeken. Druk op Esc Esc om te annuleren.

We gebruiken cookies om je de beste ervaring op onze site te bieden.

Je kunt meer informatie vinden over welke cookies we gebruiken of deze uitschakelen in de instellingen .

Sign In or Register

Welcome Back!

Login to your account below.

Lost password?
X
TBM
Privacyoverzicht

Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.

Strikt noodzakelijke cookies

Strikt noodzakelijke cookie moet te allen tijde worden ingeschakeld, zodat we je voorkeuren voor cookie-instellingen kunnen opslaan.

Als je deze cookie uitschakelt, kunnen we je voorkeuren niet opslaan . Dit betekent dat elke keer dat je deze site bezoekt het nodig is om cookies weer in te schakelen of uit te schakelen.

Cookies van derden

Deze site gebruikt Google Analytics om anonieme informatie zoals bezoekersaantallen en meest populaire pagina's te verzamelen.

Door deze cookie aan te laten staan help je onze site te verbeteren.

Schakel eerst strikt noodzakelijke cookies in om je voorkeuren op te slaan!