Xelion meldt dat de implementatie van de Yealink SDK in de Xelion softphones is afgerond. Hiermee voegt Xelion ondersteuning voor…
Accessoires
Hartslag bijhouden, stappen tellen en activiteiten tracken; het kan tegenwoordig ook zonder sporthorloge. Het allernieuwste hoortoestel van Schoonenberg, Phonak Audéo…
Smartphones en tal van andere elektrische apparaten moeten vanaf medio 2024 in de EU over een standaard oplaadcontactdoos beschikken. Onderhandelaars…
Telefoonfabrikant Emporia, gespecialiseerd in mobiele communicatie voor ouderen, gaat de samenwerking aan met Belsimpel. Het Oostenrijkse bedrijf ontwikkelt gebruiksvriendelijke seniorentelefoons…
Samsung onthult zijn 24 inch webcam monitor S4. Deze maakt met zijn ingebouwde webcam, luidsprekers en microfoon het thuis– en…
Jabra brengt drie producten uit die de nieuwe Elite True Wireless line-up aanvullen – de Elite Pro, Elite Active en…
Op 5 september is het zover, dan hoopt onze nationale trots, Max Verstappen, geschiedenis te schrijven in de formule 1…
Also rapporteert mooie cijfers over de eerste helft van 2021. De omzet steeg met 9,7% tot 5,9 miljard euro, de nettowinst steeg 45 % naar 65 miljoen euro. De Supply business verbeterde met 9,9%, de Solutions business met 6,9%. De cloud-activiteiten hebben zich bijzonder goed ontwikkeld met een stijging van 38,2% en een toename van het aantal unieke gebruikers met 33,0%.
De ICT-sector als geheel heeft een goed eerste halfjaar achter de rug en ALSO heeft opnieuw een resultaat kunnen boeken dat ruim boven het marktniveau ligt. De basis hiervoor is de MORE-strategie, de 3S-opstelling en het gebruik van het ecosysteem om de digitale platformen te schalen. De bedrijfsbrede harmonisatie van ERP, business intelligence en CRM maken een toekomstgericht en flexibel management mogelijk. Een teken van de grote integratiekracht is de staat van dienst van 22 overgenomen en geïntegreerde bedrijven uit 18 Europese landen sinds 2011 – de basis voor succesvolle lokale en regionale groei en winst aan technologische competentie. De voortdurende aanpassing en verdere ontwikkeling van de organisatie is een andere bouwsteen voor de overtuigende prestaties. Naast het verhogen van de productiviteit (onder meer door het gebruik van AI) ligt de nadruk op het inhuren van deskundigen, het opleiden van nieuwe werknemers en het kwalificeren van bestaande werknemers om nieuwe bedrijfsmodellen te bouwen.
“Het succes van ALSO is het resultaat van onze strategie en de uitvoering ervan in de afgelopen tien jaar. Dit heeft ook de basis gelegd voor duurzame, winstgevende groei in de toekomst,” zegt Gustavo Möller-Hergt, CEO van ALSO Holding AG (SIX: ALSN).
ThePhoneLab is gestart met het aanbieden van originele Apple onderdelen voor iPhone schermen en iPhone batterijen in alle winkels. Hierbij…
Logitech boekte in het afgelopen fiscaal jaar dat eind maart sloot een omzetstijging van maar liefst 76 procent ten opzichte…