Anheuser-Busch InBev (AB InBev), ’s werelds grootste brouwerij, hernieuwt haar vertrouwen in Orange Business. Orange Business zal de kritische infrastructuur leveren voor de toekomstige digitale innovatieplannen van het bedrijf in Europa. AB InBev stelt de employee experience centraal in haar strategie en heeft Orange Business gekozen om connectiviteit en voice-diensten te leveren en zo de productiviteit te verhogen.
AB InBev is de trotse maker van meer dan 500 iconische biermerken, waaronder Stella Artois, Corona en Budweiser. Het bedrijf beschikt ook over toonaangevende digitale platformen, toegewijde onderzoekslaboratoria en technologiecentra. Hiermee zorgt het bedrijf ervoor dat de nieuwste marktinzichten worden opgedaan om de toonaangevende slimme brouwerij van de sector te worden.
Orange Business ondersteunt AB InBev bij al haar Europese activiteiten en zorgt voor kritieke connectiviteit tussen 70 locaties en het hoofdkantoor in België. Dankzij de snellere connectiviteit en hogere bandbreedte kan AB InBev met een robuust netwerk investeren in toekomstige digitale tools. Daarnaast transformeert Orange Business de bestaande voice-diensten naar SIP-gebaseerde oplossingen. Hierdoor kunnen werknemers communiceren en werken via Microsoft Teams voor een betere werkervaring en samenwerking.
“Nu we onze digitale voetafdruk willen uitbreiden en innoveren, was het van cruciaal belang om samen te werken met een leverancier die ons kan ondersteunen in onze toekomstvisie. We willen toonaangevende slimme brouwerijen bouwen, ons ecosysteem digitaliseren en onze medewerkers de beste connected experience bieden. Dit doen we door te innoveren via een nieuwe gedigitaliseerde en geautomatiseerde aanpak. Om dit te bereiken moeten we nu de basis leggen. We vertrouwen op Orange Business, en we kijken ernaar uit om deze reis samen voort te zetten”, aldus Pieter Bruyland, Vice President Solutions Europe bij AB InBev. “We zijn trots op onze marktleiderspositie en dat we laten zien wat een brouwerij kan bereiken. Met Orange hebben we de infrastructuur en optimale ondersteuning die nodig zijn om nieuwe digitale innovaties door te voeren en onze klanten en medewerkers te ondersteunen.”