De zogeheten pick-up & return service is per direct beschikbaar voor alle klanten in Nederland en België (regio Kempen) en geldt bovendien voor alle Apple apparaten. “Wij merken dat onze partners gedurende deze crisis op zoek zijn naar passende oplossingen om hun servicestandaarden op peil te houden”, zegt Anne Bouk Swildens, Marketing Director bij Elbuco Group. “Hierbij heeft de gezondheid van klanten en werknemers de hoogste prioriteit, en is het dus van groot belang dat de richtlijnen van de overheid in acht worden gehouden. Gelukkig bood Apple ons de mogelijkheid om deze nieuwe dienst snel operationeel maken, zodat zowel de service- als de gezondheidsdoelstellingen in stand worden gehouden.”
Gebruikmaken van dienst
Deze nieuwe reparatiedienst helpt klanten die niet meer bij de fysieke Apple Stores terecht kunnen. Daarbij is de service gratis voor alle soorten Apple-apparaten, waarvan het defect binnen de garantie valt. Voor overige defecten worden transportkosten in rekening gebracht. Swildens: “Juist als je gebonden bent aan je thuisadres, is het uiterst vervelend als je Macbook of iPhone niet meer naar behoren functioneert. Wij zijn daarom erg blij dat wij klanten tijdens deze moeilijke tijd met deze flexibele ophaal- en retour service kunnen helpen”.